Wednesday, October 29, 2008

FAMILI...


Ha buat kawan2 suma y nak taw pasal family aku nh la family aku y kian membesaq...
heheheh...

ya la ape x nya kan... akak2 n abang2 sume da kawen...

aku jew y single lg...

lalalalalaaa...
kalau na taw (y tanak taw pon kene taw)
y pakai jubah hitam 2 la mak aku... (Radiah Alias)
y pakai tudung putih baju merah 2 along aku (zafidah mustaza), baju biru laut 2 angah aku (mohd ashiblani mustaza), baju maroon y tengah bediri 2 abg aku no3 (mohd muzilani mustaza) , baju kemeja oren y dok melutut 2 abang aku no4 (mohd izawadilani mustaza), ppuan y pakai baju maroon tudung putih 2 lak akak aku no5 (aziah wahida mustaza) n y hensem dok melutut pakai baju kuning 2 la aku...
the last one...
ngeeeee =) n y lain2 2 la ipar2 aku ngan anak buah aku y kian gamai... skung ade 9 orang anak buah...
sume da besar2 da ha...
tue da aku nh...
huhuhu

1 comment:

princes said...

best kan ade family rmai..
ade ank buah lg..
hehe..
hopefully cpat r aku de ank buah..
hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...