Tuesday, April 26, 2011

Dah Nak habis mengaji

Setelah sekian lama mengaji (bak kata org kedah) pejam, celik, bukak buku, karok, merendek, dating, kena maki & banyak lagi, dah masuk tahun akhir saya belajar selaku pelajar ijazah Multimedia di sebuah institusi pengajian swasta tempatan (di rahsiakan). Macam x percaya pulak rasanya. terlalu banyak memory bersama rakan2 disini. Semester ini terlalu sibuk dengan projek akhir subjek dan juga proposal untuk projek akhir pengajian hinggakan ada y berasa hati kerana menggap saya mengabaikan hatinya.. ahahh... tp mujur mereka memahami keadaan saya selaku 'Student'. huhu

Walaupun begitu dengan berkat Mak, akak, abang, anak buah, buah hati & juga kawan-kawan akhirnya saya berjaya menyempurnakan semua projek tuk sem ini (ada 1 lagi nak sattlekan mlm ni, sok leh hantaq.. hihi).

lepas ni just prepare tuk Final Exam pulak. Dua paper je.. ahahh.. best2.. wish me luck ^^,'

10 comments:

yusuf mujahidin ™ said...

salam epul

all the best bro

epullani said...

Wsalam..

thanks bro :)

Leeya Hezlin said...

assalamualaikum..
wah,bestnye ko cipoi..dah nk habis belajar..
pe2 pun gudluck ye..eh,ko habis sama dgn en bf aku eh??

p/s : napa ko rahsiakan tempat ko study eh??huhu

epullani said...

ana - thanks ye...
dia hbs awal 1 sem.. tp asenye konvo sama kot... huhu..
sj brrahsia.. bajet gempak ckit.. huuu

Zany Note said...

semoga abis study dgn degree 1st clas....gud luck

Leeya Hezlin said...

ooh bukan habis sama ke sem ni??
apa-apa pun hope semuanya berjalan lancar k.. :)

Axieana Yumi Life said...

congrat abg epul..
best lah dh hbs...
azie bru nk smbg degree..
:)

GhAdEsSpUrPLe-Lia- said...

good luck noks..t ko da hbs..sem depan aku sunyi la tk dak korunk

Azad Majid said...

bile nk update?

Unknown said...

Голые! где в Одессе проститутки
Развратный секс, ласковая или грубая и очень приятная) Ничего не следует остерегаться в старости, как лени и безделья.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...