Friday, February 19, 2010

Nyaris~

Hurmm ape la nak jadi ngan aku neh.. kadang-kadang keliru dengan perasaan dri sendiri. Hampir jauh terpesong dari prinsip dan akiadah. Bunyi mcm Jahat kan.. hahaha. Berakhir sudah apa y telah berlaku y kiranya jika aku teruskan jua pasti aku akan jatuh ke lembah y sentiasa d hina Tuhan.

Nasib baik dengan keimanan senips kulit bawang ini mampu membawa aku kembali ke pangkal jalan. Sesungguhnya Tuhan masih menyanyangi hambanya y bernama Mohd Saifullani b. Mustaza ini. Semoga aku sentiasa d sinari dengan cahaya untuk menggembara melalui jalan y telus kepadaNya. Susungguhnya banyak dugaan dan halangan d sepanjangan perjalanan ini, semoga aku d kuatkan untuk menempuhinya. Insyallah... Thank God~

7 comments:

yusuf mujahidin ™ said...

salam bro

alhmdulilah.
Allah syg bro lg

epullani said...

yusuf - yeahh Alhamdulilah tuh la pasal.. heee

countess_anne said...

sahabat.. pa kau da bt... but its okay.. Allh xpernah meninggalkan kita.. tapi kita lah yang selalu menjauhi dia.. jgn risau sahabat.. aku akan sntiasa ada bersama kamu... semoga kita dapat bersahabat hingga ke syurga.. :p

countess_anne said...

sahabat.. pa kau da bt... but its okay.. Allh xpernah meninggalkan kita.. tapi kita lah yang selalu menjauhi dia.. jgn risau sahabat.. aku akan sntiasa ada bersama kamu... semoga kita dapat bersahabat hingga ke syurga.. :p

epullani said...

cenad - measeh :>

why so serious said...

i smell ghey

epullani said...

chaitt xdo motif lain ka..?
hahahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...