Thursday, August 28, 2008

Aku Yang Telah Berkonvokesyen

23/08/2008, Putrajaya International Convokesyen Center... PICC lah senang cte.. hehehe... adalah detik bersejarah bg hidup ku dan kawan2 ku yang mane kitowang telah menghadiri majlis konvokesyen KPTM ke-25... dan itu adalah di antara detik yang istemewa dalam hidup ku... yelah mane taknye naik stage amek sijil diplome pkai tongkat... popule gle aku kejap kat atas 2...

cte nye mcm ginih... mulenye ak tanak la pegi konvo 2... ye lakan malu nak ken stage pkai tongkat... tp mak soh gak pegi... dia nak sangat tengok aku berkonvokesyen... aku cakap la kat mak ala nanti degree pon konvo lg cz aku mmg nak smbg blaja lg... tp dia bole lak cakp nant kalo degree takot x dia da xde time 2... bederau darah aku denga nye... hmmm mak punye pasal aku redha... aku korban kan sifat malu nak nek stage pkai tongkat... hehe... x sampai hati aku nak buat mak sedih... x sampai ati nak uat mak sedih... pasal mak aku akan uat ape je y aku mampu asalkan mak hepy... :)

sehari sebelum konvo aku g la rapTHAIII ngan pendi... nasib bek dia ade nak tlg hntarkan(mekasih Pendi)... smpai je kat PICC 2, aku y betongkat nh g la jmpe mbe2 jap... rindu kat kowang taw... pas2 g la byar yuran baju la n ape ke tah lg... (mekasih kak ecah sudi tlg byarkan tuk epul :)) cz time 2 x larat nak beratur... huuuu... pas 2 mlak la ngan mbe2... (smayang jumat kat ALamanda) (jahil betul la masing2)
mase konvo lak aku datang ngan mak n abang Muzi... (abg no 3) aku masuk dewan dlu cz x join student len bererak... x larat nak trun tangga.. duduk la aku sensowang join dak degree... dok sblah awek (lupe tnye name) hampeh... aku nye turn adalah y paling2 last tuk dak sain komputr... nek je kat atas 2 aku la y dapat tepukan paling2 gemuruh... hahaha.... yang paling lame kat atas stage... pas2 bole lak penyampai sijil diploma aku 2 tanye mcm2 kat aku... mcm mane leh xcdent la...ahahah.. bersembang la pulak...
heheh pas je stle dok begamba ngan mbe2... tp x dpt sgt join dowang cz x larat.. n gamai gak mbe2 y aku x jumpe... (sowie guys)... g2 la cte nye...
bersama bonda tercinta
~Radiah Alias~
xpe insyallah a jeki degree konvo lg aku nak blas dndam... nak begamba pueh2...
ahahha... wish me luck.....daaaaaaaaaaaaaa...........

3 comments:

PandaMerah said...

dah GRAD
kongrats
hahahaha

princes said...

bestnyer da grad..
hehe

radinto said...

Kacak bergaya :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...