Monday, January 26, 2009

Hadiahhh!!!

heheh...
23 January adalah besday aku y ke-22
ceh promo 2...
bertambah laie umo aku stahun..
nuttin 2 say
just wanna 2 sharing the story about last hoiday 4 chinese nuyer..
so nak balik da petang nh...
but have suprise 4 me
kak ita @ wife angah aku bg present kat aku..
OMG so suprise... heheheh...
die bg wallet Sattini kale coklet.. tetaw je fevret kaler aku tahun nh warne coklet...
by da way thanx kak Ita... :)
hadiah aku nh taw... huhuhu
kepade sesiape y nak bagi hadiah 2 dipersilakan lah..
cz belom terlambat laie...
terutamanya pade penabur2 janji manis (Azad, Dale, Shamin, Adeeb, Rezal, nas, Yus(aku mimpi kau nak banje aku makan) dan rakan2 y lain ye)
x lupe pade aneet (bukan abg aku) y tlah banje aku makan stik lagi...
hehehehe..
Makasih juge pade kawan2 y sudi wish.. siap bagi warning jangan cari awek lain 2... hehe... thans alot...guide me bro... by da way thanx 2 b ma best fwen... Semoga berkekalan hingga ke mati... insyallah
pade mak yang masak best bile aku balik kg... sayang mak...

9 comments:

- mista dausz - said...

ha aku wish lg skali k
"Hepi Besday"..

eh tu yus yg mana...
adakah hamba??
haha..
confuse deh..

epullani said...

ok2 thanx...

la ye la nkaw la yus..
sape laie...

dalam mimpi 2 kau kate nak banje aku makan.. keny lg taw

Anonymous said...

x malu mintak hadiah dari orang...

- mista dausz - said...

laaa aku kew..
sedihnya..
hahaa..

ceh siap mimpi aku lg..
rindu kat aku la tuu..

erm ok la epul
if ada rezki jumpa
aku banje la..
if xjumpa..
ko mkn je la dlm mimpi k..
hahaah

epullani said...

azad - aku bukan mintak.. tuntut je...

yus - ye la 2 windu ka nkaw...
hukhukhukk...
ok2 nanti nak banje aku kontek2 la ek...

huahuahuhau

Anonymous said...

biler lak aku janji nk belanjer ko makan time befday....?

aku ckap akan belanjer nnti...
tp xtau la biler...
maybe dlam umo 5tahun kot...
itu pun kalo aku idup lg...

ada paham..
betul tu sarjan AZAD..
xmalu...

Anonymous said...

correction..."50 tahun"

- mista dausz - said...

eh ko plak nk contact aku,,
if aku nk banje la aku contact ko..
pe daa..
haahaha..

p/s:-maybe sama cam rezal kot 5 thn lg

hahaah

Anonymous said...

Aku suke kau rezal...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...