Monday, May 18, 2009

Alfatihah buat Nenda Esah bt Laksmana Duman

09/05/09 - Sabtu

jam seawal 8pg aku d kejutkan dengan panggilan telefon dr abg aku y benar2 menyentap jantung untuk berdenyut kencang. Ye berita kematian wan aku pd pg 2 benar2 membuat aku x tentu arah... pelbagai perasaan y bercelaru d dalam diri... terus aku bersiap dan membawa ema bersama y kebetulan trun ke kl pd pg tuh tuk bertemu dengan aku... jam 11 aku bertolak ke seremban menaiki bas... jam lg... sampai je d seremban amik teksi ke uma mak sdare aku... mg bukan nasib aku... jenazah wan aku da d bawakan ke surau utk d semayangkan sebelom sempat aku sampai d uma mak sdare... aku hanya sempat ke kubur tuk melihat wan aku d kebumikan dan mengikut imam membaca talkin.. sesungguhnya aku hanya mampu berdoa roh nya d cucuri rahmat dan d tempatkan d kalangan orang2 beriman... so dengan kematian wan aku nh habis la wan n atuk2 aku... mybe raye tahun nh x mcm dlu lg... setidak2 nya ada wan lg tuk balik kg... i2 lah wan aku y terakhir...

alfatihah buat wan...



Hari Raya Aidilfitri 2008
pic ter akhir aku ngan wan mase kenduri kawin kazen bln 3 ari tuh...
#Ps ; Alfatihah juga pada ibu kepada roomate aku, Halim.
semoga roh ibunya d cucuri rahmat dan tenang d cna... insyallah...

8 comments:

Leeya Hezlin said...

innalillah..hope ko tabah k cipoi..kte doakn moga roh wan ko tenang di alam sn dan ditempatkn dikalangn org2 b'imn..

epullani said...

thanx ana ;)

Leeya Hezlin said...

u r most welcome my fwen..=)

phyxique07 said...

takziah.. semoga tabah menghadapi hari2 yang mendatang..

al-fatihah..

epullani said...

yeah.. mmg tabah.. thanx... hoho

PandaMerah said...

takziah wei~

epullani said...

yew.. thanx :)

epullani said...

yew.. thanx :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...