Monday, May 18, 2009

Wan Sakit

mak aku call bg taw wan aku masuk spital...

cz jatuh..
kene stroke..
so bile da hantar kat spital k.pilah mintak transfer kat Seremban... so bile da de kat seremban aku g la mlawat wan aku..
naris aku x kenal wan aku..
betul2 lain...
teruk sgt.. die x leh grak mcm dulu..
separuh badan belah kanannye lumpuh...
minitik gak la air mata bile tgk wan aku mcm tuh...
mcm x caye...
tp ape nak buat.. sudah ketentuan Nya...
kami redha..
cz doc sndri kate da x leh nak buat ape...
just berdoa tuk y terbaik...

cz x sanggup melihat derita y d tanggungnya sampai kan aku berdoa supaya Allah amek nyawa wan aku segera...
biarlah dia pergi dengan aman...
dari melihat diri nye tersiksa dengan keaskitan y d alami..
bile die tgk kami sume aku nampak titisan air mata nya meleleh ke pipi...

wan..

1 comment:

Leeya Hezlin said...

b'sabar la cipoi..kte sume akn pergi jua 1 hr nnt utk mengadap ALLAH..sm mcm wan ko k..ALLAH lg syg wan ko dr kte sume...bykkn sedekah al-fatihah k..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...