Sunday, May 24, 2009

Lipan ade dalam bilik aku ARGHHH!!!

Malam tadi sedang aku ashik berYM ngan mbe2 d laptop baru tetibe aku tdgar satu bunyi.. aku tgk la kat sbelah kanan aku de sekor Lipan Bara slambe abah je lalu sebelah aku.. x besalah je die lalu..

aku pon tekejut trus la betindak pantas dengan mengambil besi dumb bell trus lempar kat lipan tuh.. kene kaki je.. n die lepas lari.. so aku x berlengah amek lg 1 besi lempar kat die tp suspek sempat mengelak... aku geram amek balik besi tuh aku hentak btl2 kene badan die..
menggeletak beliau.. aku g dapur amek parang ngan dust pan.. aku kerat badan die.. ohhooo...
pas tuh aku buang kat lua..

takot gak..
owang de kate kalo bunuh lipan or ula nanti mbe die dtg lak... huhu.. tp lantak lah.. jji aku x kene sengt.. naye kalau kene nanti...

sori la x sempat nak amek gambar tuk d jadikan bahan bukti.. kejadian berlaku secara mengejut...
ngah suspen kan.. hehehe

8 comments:

Fadilnand CGT FC said...

sjk bile ko bele lipan nie
tau le kat kaki ko ade bekas lipan
tp xkn ler k bela lipan btl2
hahahahahaha

epullani said...

hohoh... 2 lapasal...
mati2 aku ingat lipan kat kaki aku y menjelme... huhuhuu
lipan nh aku sayang taw...

Anonymous said...

wakakaka.. ni la cerita lawak.. kalah lawak antarabangsa ujang. :D
dah cm ape je.. :D
kaloko olah lagii.. mesti chantek bro..aku baca
aku mcm berada di tempat lokasi kejadian tika itu.. :D hahaha

bhulat said...

tahniah lar..sbb dah jadi pembunuh yang berjaya!!!

why so serious said...

lipan leh wat umpan gi mancing..

Azad Majid said...

aku yg antar lipan tu... saje je aku tuju kat kau... tp dia telah mengecewakan aku...

Anonymous said...

pembunuh berjaya...!!he3...bila ko bela lipan weeii....bela la binatang lain la..!!

epullani said...

yay saye adalah embunuh lipan berjaya..
terima kasih pada sume ya..

azad - jangan amal kan ilmu SEDUSENU

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...