Monday, June 15, 2009

Durian

(Durian enak)
ahah.. ni nak cite tentang kelajhatan (loghat endon) buah durian..
sedang aku OTW nak ke semban tuh bile lalu je kat UBen aka. Ulu Bendul, punye la banyak lori jual buah durian.. aku pandang je la.. ape x nye dalam poket ngam2 de RM10 je..
mane nak cukup kan nak beli..
rezeki kan.. mlm tuh akak aku balik je dr shopping die de lak belikan buah durian.. bape buah ntah.. duit lebih cz abg ipar aku x jd belik kasut futsall nye..
huhuhuh
Rezeki aku la...
balik je kg td pun de lg sbuah mmg tgu aku ngap je..
pueh aku mlantak buah tu stelah sthun lbih tengok je...

6 comments:

Hafiz Mustapa said...

nyum2.. sedapNyer.. rindu kat pokok durian blakang umah aku..
adoiii..
nakkkk..!!!!

epullani said...

ahahaha aku pon makan x cukup2..
mane nye kabun la aku nak rembat mlm nh..
wakakaka

++...piCaSa-mE...++ said...

uit...mkn xajk..hehehe

phyxique07 said...

waaa.. sedapnyer... aku suke makan tempoyak.. hehee...

countess_anne said...

nk ckit... aku da lama xmkn (sejak balik kl) hohohoh...

epullani said...

Phyxique - mmg lazad.. hingga aku sakit kepale makan banyak sgt,,,

Coutess_anne - ala blambak jual ka pasar mlm ka kl tuh.. beli je sbujik..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...